Ulubieńcy Marca - mini recenzja






Kolejny miesiąc już za nami więc postanowiłam przygotować ulubieńców marca.
Kilka kosmetycznych oraz innych zakupów mijającego miesiąca :)  



Podkład Rimmel Mach Perfection


Używam tego produktu już po raz drugi. Ostatnim razem byłam z niego tak samo zadowolona jak teraz, jednak ja poszukuję ideału :) Testowałam po drodze inne podkłady aż w końcu wróciłam do Match Perfection.  
Podkład bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, utrzymuję się do wieczora i tworzy naturalny efekt a przy okazji rozświetla cerę.  
Niestety szybko zaczynam się świecić więc używam pudru sypkiego. 
Posiadam odcień TRUE NUDE i jest dla mnie stanowczo za ciemny. Chwyciłam go szybko w drogerii i nie popatrzyłam na kolor... 
Żeby nie tworzył efektu maski, mieszam go z innym jaśniejszym podkładem i jest OK ;)   


   
Ramka kupiona w PEPCO. Jest mega urocza :) 


Odżywka do paznokci  Eveline 


Ja posiadam odżywkę przyspieszającą wzrost i muszę przyznać że na prawdę działa.  
Moje paznokcie się nie łamią i nie kruszą a do tego szybciej rosną.  
Oczywiście pod warunkiem że używamy jej regularnie. Dodatkowym plusem jest to że nadaje ładny kremowo-różowy kolor. 



Perfumy Balmain Extatic 


Uwielbiam zapachy kwiatowo-orientalne. A zwłaszcza drzewo sandałowe i jaśmin... Ach !  
Jak widać na zdjęciu psikam się nim na okrągło, zostało mi kilka kropelek niestety ;)  

Lubię testować nowe kosmetyki i zapachy więc do Extatica wrócę pewnie za jakiś czas, a już nie długo na mojej toaletce zagości jakiś nowy zapaszek :)
  

  
Pomadka żelowa INGLOT  


Najlepsza pomadka jaką miałam. Posiada ona żelowo-kremową konsystencję i daje efekt "mokrych ust", co bardzo przypadło mi do gustu. Nawilża i długo się utrzymuje.  

W składzie znajduje się między innymi wyciąg z wiesiołka, witamina E oraz masło z awokado.  
Moja jest w kolorze 41, jest to piękny koralowy róż który współgra z moimi ciemnymi włosami. 


   




Mój ulubieniec. Gumowy panel na telefon Mopsik ;)
Kupiony w Bershce za ok 40zł.  



Naszyjnik pochodzi z ILOKO. 

http://www.iloko.pl/


Sorki za skarpetki i łapę Aslana... ;) 










10 komentarzy :

  1. Cudowny naszyjnik :) Moje ulubione kolory :) Miłego dnia :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest bajeczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui na telefon < 3 KOCHAM! Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywkac Eveline jest również cm o m ulubieńcem! Dzięki niej moje paznokcie wyglądają zdrowo! Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odżywkac Eveline jest również cm o m ulubieńcem! Dzięki niej moje paznokcie wyglądają zdrowo! Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciao =)
    I LOVE YOUR BLOG
    I will follow u on INSTAGRAM for sure =)

    Please read my last post : http://www.welovefur.com/travels/fur-excellence-in-athens-all-the-photos-taken-at-the-show-and-the-interview-with-nikos-panagiotou/

    LOVE U
    LF @ladyfur

    OdpowiedzUsuń
  7. Super case na telefon! Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naszyjnik :)
    Używam tej odżywki od czasu do czasu i jestem zadowolona :) Miałam również ten podkład i jest całkiem niezły, ale teraz zmieniłam go na bardziej lekki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Meleyna Style . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka